Search results

1. Άρης

Πού μπορεί να αγοράσει κάποιος σε λογική τιμή ξενόγλωσσα (μή εμπορικά) βιβλία;

Ευχαριστώ ΜιΛάμπρος. Το συγγεκριμένο βιβλίο το έχει σε λογική τιμή από Αγγλία. Έχει και DDP που σημαίνει πως δε χρειάζεται να ανησυχώ για τελωνείο με το οποίο είμαι άσχετος.
  2. Άρης

mainstream εννοώ αυτά που έχουν τις περισσότερες πωλήσεις οπότε είναι πιό διαθέσημα προς πώληση γενικά. Θα πάρω για παράδειγμα 2 βιβλία με παρεμφερές θέμα. Το "Israel Lobby and US Foreign Policy" υπάρχει στο public σε 2 εκδόσεις και τιμή γύρω στα 17 ευρώ. Αυτό εννοώ λογική τιμή. Το "Gideon's...
  3. Άρης

Τα τελευταία χρόνια προσπαθώ να διαβάζω περισσότερο βιβλία στα αγγλικά. Τα πολύ γνωστά (και τα bestsellers) υπάρχουν σε λογικές τιμές τουλάχιστον στο Public αλλά και σε άλλες πλατφόρμες βιβλιοπωλείων. Τα περισσότερα βιβλία όμως που θέλω να διαβάσω δεν είναι εμπορικά και είτε δεν τα βρίσκω...
  4. Άρης

Προτάσεις νεοελληνικής λογοτεχνίας για κάποιον που μαθαίνει ελληνικά;

Είχα διαβάσει το "ληξηπρόθεσμα δάνεια" πριν από 1-2 χρόνια. Μου άρεσε πολύ, έχει σύγχρονη και εύκολη γλώσσα. :)
  5. Άρης

Βρήκα κάποιους σύνδεσμους για δωρεάν ελληνικά ebooks. Και ένα δωρεάν της Γιαννακοπούλου. Απ'ότι κατάλαβα από εκδόσεις αυτές του Πατάκη είναι οι καταλληλότερες. Ευχαριστώ πολύ για τις προτάσεις :)
  6. Άρης

Ευχαριστώ πολύ παιδιά. Θα ήθελα πιό πολύ ονόματα συγγραφέων ασχέτως εκδοτικής εταιρίας. Επειδή η κοπέλα μένει στο εξωτερικό δεν μπορεί να προμηθευτεί εύκολα βιβλία σε φυσική μορφή. Οπότε αν έχω ονόματα συγγραφέων μπορώ να κάνω μια αναζήτηση στο ίντερνετ μήπως βρω σε ψηφιακή μορφή κάτι και μετά...
  7. Άρης

Γεια σας. Έχω μια φίλη μου η οποία έχει μάθει εδώ και κάμποσα χρόνια ελληνικά σε επίπεδο intermediate και θέλει τώρα να τα βελτιώσει. Θέλει να αρχίσει να διαβάζει λογοτεχνία. Αλλά δεν βρίσκει κίνητρο στα παραμύθια, τα οποία ειναι μεν εύκολα αλλά της φαίνονται πολύ βαρετά. Θα ήθελε να διαβάσει...
  8. Άρης

Έρωτας με μια ματιά.. και όμως υπάρχει.