Οχι απαραιτητα. Οι πληροφοριες που ζητας ειναι πολυ εξεζητημενες και αφορουν αλλο επιπεδο. Στην κανονικη διδασκαλια δε χρειαζονται ολες αυτες οι πληροφοριες, και μαλιστα θα ελεγα οτι αντνδεικνυνται γιατι κουραζουν και αποσυντονιζουν την προσοχη απο την πληροφορια που διδασκεται.
Ο μεσος μαθητης προτιμα να μαθει κατι απομνημονευοντας το σαν κανονα, απο κει και περα καποιοι μαθαινουν καλυτερα ξεροντας την εξηγηση και την ετυμολογια.
Το καταλαβαίνω αυτό που λές, και θα μπορούσα να σέ ρωτήσω κάτι, αλλά θα πήγαινε αλλού το θέμα, και αν κάποιος μπει για να τού λυθεί η απορία, θα δει κουβέντα για τον τρόπο διδασκαλίας, κάτι που δεν θα ήταν καλό
Καλύτερα να μένουμε στο αρχικό θέμα.
Ειδικως θα ελεγα οτι σκεφτομαι οπως εσυ, αλλα γενικως οσον αφορα ενα κειμενο που απλα εχει σκοπο να διδαξει τους κανονες σε καποιο κοινο, δεν μπορουν να μπουν γλωσσολογικες επεξηγησεις.
Κοίταξε, δεν νομίζω ότι το κοινό στο οποίον έχει σκοπό να διδάξει η ιστοσελίδα εκείνη είναι παιδάκια. Τουλάχιστον όχι που να πάνε Δημοτικό - Γυμνάσιο. Μίαν τέτοιαν ιστοσελίδα θα επισκεφθεί κάποιος που θέλει να ασχοληθεί με την γλώσσα. Άρα, θα έπρεπε τουλάχιστον να έχει μίαν υποσελίδα (?) για αυτούς που θέλουν να μάθουν γιατί γράφονται έτσι.
Έψαξα λίγο παραπάνω, και ούτε καν στο "Μάθετε τονισμό σε 10 απλά μαθήματα" (ή κάτι τέτοιο), που δεν είναι γραμματική για σχολεία όπως τού Τριανταφυλλίδη, δεν έγραφε γιατί, π.χ., το "Ναυσικᾶ" παίρνει περισπωμένη. Θά 'πρεπε να γράφει "Δεν ακολουθούν ... περισπωμένη: Ναυσικᾶ
(από το Ναυσικάα), ..." ή κάτι τέτοιο. Για να μαθαίνει καινούργια πράγματα ο αναγνώστης και να τού φαίνεται πιο ενδιαφέρον (αν θεωρήσουμε ότι μόνον κάποιος που ασχολείται με την γλώσσα θα μπει να μάθει πολυτονικό).
Δεν ξέρω καν εάν αναγνωρίζει το πώς επηρέαζε ο τόνος τον λόγο, για να μη μπερδεύεται ο μανθάνων και ρωτάει
"γιατί "τὸ σῶμά μου" και όχι απλώς "τὸ σῶμα μου"?
", και τέτοια.
Τέλος πάντων. Είπα να μη πάει αλλού η κουβέντα, και, τελικά, πήγε