Γραφικός χαρακτήρας και… ο τρόπος που σχεδιάζουμε γενικότερα

Φαροφύλακας

Απαρέμφατος Δροσουλίτης του πιο Μόρμυρου Φθόγγου
Προσωπικό λέσχης
εγώ πριν κανα χρόνο πάντως άλλαξα το "ε" και τελευταία πειραματίζομαι μ' ένα νέο "ζ"! :)
 
Πολύ ενδιαφέρον μάλιστα! Θα έλεγα όμως να γράψουμε όλοι την ίδια πρόταση, κι όχι ο καθένας ό,τι θέλει. Μία πρόταση στην οποία θα εμφανίζονται όλα τα γράμματα του αλφαβήτου, γραμμένη μία φορά με όλα πεζά, και μία φορά με όλα κεφαλαία.
 
Λοιπόν, έπιασα το πρώτο βιβλίο που ήταν δίπλα μου (Δόκτωρ Ζιβάγκο από το Βήμα) και αντιγράφω την πρώτη ικανοποιητικού μήκους πρόταση :

Οι περαστικοί παραμέριζαν να περάσει η νεκρική πομπή, μετρούσαν τα στεφάνια κι έκαναν το σταυρό τους.

Μικρά και κεφαλαία, όπως είπαμε.
 
Ενδιαφερον παρουσιαζει ο τροπος που γραφει κανεις το ονομα του. Εντονο το πρωτο γραμμα και μικρα τα επομενα ή όλα τα γράμματα σε ένα ορισμενο υψος, δεν θυμαμαι τι σημαινουν, νομίζω έχουν να κάνουν με το πόσο μοναχικός είναι κάποιος ή οχι

Δυστυχως τωρα που εψαξα δεν βρηκα κατι ολοκληρωμενο, μονο κατά καιρους εχω διαβασει διαφορα αποσπασματα. Σαν θεμα θα του αξιζε μια ολοκληρωμενη παρουσιαση, αλλα.. ποιος μπορει να το ψαξει τοσο πολύ και καλα;

Με ενδιαφερει πως αναλυουν τα διαφορα σκιτσα, οι γραφολογοι (ή άλλοι είναι; ) Σε ταινια το ειχα δει μια φορα, που ανελυαν τα συμβολα μιας συμμοριας και βγαζαν συμπερασματα για τους στοχους της και την δομη της.
 
Εγώ γράφω συνήθως μεγαλύτερο το πρώτο γράμμα..
Χμ.. Πολύ θα με ενδιέφερε αν ήξερε κάποιος να μου πει τι σημαίνει :)
 

Πεταλούδα

Θαλασσογέννητη Ελπίδα των Ηλιόμορφων Ονείρων
Προσωπικό λέσχης
Σίγουρα υπάρχει κάποια μέθοδος από την οποία μπορείς να αποκρυπτογραφήσεις τον χαρακτήρα ενός ανθρώπου. Όμως τίποτα δεν είναι απόλυτο αν το πάρεις μεμονωμένο, δηλαδή για να βγει ένα ασφαλές συμπέρασμα πρέπει να έχεις και κάποια άλλα δείγματα, για να βγει ένα ασφαλές πόρισμα.
Θα δώσω ένα παράδειγμα, που είναι άσχετο με την γραφολογία, αλλά σχετικό με την «αποκρυπτογράφηση». Λόγω της δουλειάς μου, έχω διαβάσει λίγο για την γλώσσα του σώματος. Αν για παράδειγμα ένας άνθρωπος έχει σταυρωμένα τα χέρια δεν σημαίνει απαραίτητα ότι είναι κλειστός άνθρωπος, μπορεί την συγκεκριμένη στιγμή να.. κρυώνει.

Το ξέρατε ότι μπορείς να «διαβάσεις» πολλά πράγματα και από την υπογραφή? Αναλόγως το σχήμα (μπορεί κάποιος να μην χρησιμοποιεί τα αρχικά του ονόματος του) με μια ματιά μπορείς να καταλάβεις αν κάποιος είναι εσωστρεφής ή όχι και αναλόγως πως μπλέκονται οι γραμμές μεταξύ τους, καταλαβαίνεις αν είναι μέχρι ενός σημείου ανοιχτός και κρατάει κάποια πράγματα για εκείνον ή έχεις κάποιου είδους φραγμούς.
Αν κάνεις ένα σταυρό με ίσες πλευρές ακριβώς στο κέντρο της υπογραφής σχηματίζονται τέσσερα κουτάκια. Αυτή η μέθοδος διαβάζει ξεχωριστά την αριστερή πλευρά από την δεξιά, όπως και από την κάθε πλευρά ξεχωριστά το κάθε κουτάκι.
Δυστυχώς δεν θυμάμαι πολλά πράγματα για το σημαίνει το καθένα, περίπου δείχνουν πως είσαι εσύ και τι δείχνεις στους άλλους.
 
Last edited:

Λορένα

Πολεμίστρια του Φωτός
Ο τρόπος που γράφει κανεις το όνομα του, αποκαλυπτει τελικα πάρα πολλα.

Παλαιοτερα ειχα διαβασει, πως αν πρώτα γραφει κανεις το επωνυμο του και μετα το ονομα, ειναι ατομο που θεωρει σημαντικη την οικογενεια και οχι τοσο την ατομικοτητα του, δειχνει επισης ελλειψη αυτοπεποιηθησης κτλ, ενω ακριβως το αντιθετο ειναι οταν προηγειται το ονομα : το ατομο θεωρει πως το ονομα του (αρα εκεινον) πρεπει να προβαλει πρωτα.
 
Στον γραφικο χαρακτηρα ενα αλλο που προσεχουμε (αν δεν εχει ειπωθει πιο πανω) ειναι το μεγεθος των γραμματων και η ευκρίνεια των χαρακτηρων. Τα μεγαλα και καθαρα γραμματα δειχνουν ατομο με αυτοπεποίθηση (και καποια αλλα που δεν θυμαμαι), ενω το αντιθετο δειχνουν τα μικρα γραμματα. Φυσικα οι μουτζουρες φανερωνουν ακαταστασια και ακαλαισθησια
 
Είπα να κάνω την αρχή παρουσιάζοντάς σας ένα δείγμα του γραφικού χαρακτήρα μου. Διάλεξα επίτηδες ένα παντόγραμμα, δηλαδή μία φράση που περιλαμβάνει όλα τα γράμματα του αλφαβήτου σε όσο δυνατόν λιγότερες λέξεις (πάρα πολύ δύσκολο για τα Ελληνικά να φτιαχτεί φράση που να περιλαμβάνει κάθε γράμμα από μία μονο φορά!).



Στην πρώτη γραμμή βλέπετε το βιαστικό μου στυλ, στην δεύτερη το στρωτό και προσεγμένο, και στην τρίτη το στρωτό με κεφαλαία.
Χαρακτηριστικό είναι ότι πολύ σπάνια ενώνω τα γράμματα μεταξύ τους, και ποτέ δεν κάθισα να μάθω καλλιγραφικές συμβάσεις για να γράφω σηκώνοντας το μολύβι απ' το χαρτί όσο λιγότερες φορές γίνεται. :)
 
Την ξεσκέπασα κι εγώ την άτιμη τη βδελυγμία :)))

Τα κεφαλαία δεν τα χωνεύω καθόλου, οπότε δεν τα φροντίζω και ποτέ.

(έκανα τρεις προσπάθειες να τα γράψω και σε όλες προέκυπτε λάθος. Την τέταρτη την άφησα έτσι, γι' αυτό συγχωρείστε μου τη μουντζουρίτσα στο Κ)

 
Last edited:
πω πω κοιταξτε διαφορα αναμεσα στα γραμματα της χρυς και του λαγνου...Όντας αγόρι ο λαγνος τα γραμματα του ειναι ατσαλα και βιαστικά ενώ της χρυς ειναι προσεγμενα έχουν ουρίτσες και ειναι στο ιδιο ύψος..πολύ μου αρεσουν τα γραμματα σου χρυς:γιούπι:
 

Αντέρωτας

Ξωτικό του Φωτός
Προσωπικό λέσχης
Οριστε και η δικη μου αιτια αυτοκτονιας του καθε γραφολογου



Δε διαθετω lowercase fonts :)))))))
 
μα χια τι ειναι τουτο??:πανικός:παντως τόσο άτσαλα ειναι τα γραμματα σου που μαλλον ετσι θα ναι κι ο χαρακτήρας σου αναποδος!!!:ρ
 

Φαροφύλακας

Απαρέμφατος Δροσουλίτης του πιο Μόρμυρου Φθόγγου
Προσωπικό λέσχης
Τα δικά σου, Αντέρωτα, μου θυμίζουν σύνθημα σε τοίχο! (φοβάμαι πως πιάστηκες! :μαναι:)
 

Αντέρωτας

Ξωτικό του Φωτός
Προσωπικό λέσχης
Σημειωτεον οτι το εγραψα με ψηφιακη γραφιδα στην οθονη, αλλα ουσιαστικα δεν υπαρχει διαφορα με τη γραφη μου στο χαρτι
 
Εγώ πάλι γιατί τα βλέπω εντελώς διαφορετικά από σας;

Του Λάγνου άτσαλα και βιαστικά; :ααργκ:

Μακάρι να ήταν έτσι το άτσαλο, Ιωάννα. Μου έχουν βγει τα μάτια με τα καλικαντζαράκια των παιδιών. Εγώ θα τα χαρακτήριζα συμμετρικά, ευανάγνωστα και προσεγμένα.

Του Αντέρωτα, πάλι, δεν είναι και για πανικό. Σαν σύνθημα στον τοίχο, ναι, μοιάζουν. Οπότε θα τα πω αντισυμβατικά

(αυτό που θα είχε ενδιαφέρον πάντως, Αντέρωτα, θα ήταν τα μικρά σου).
 
•H μελέτη των γραμμάτων.
Aντίθετα με τα όσα πιστεύουν κάποιοι, δεν υπάρχουν γράμματα που να είναι πιο σημαντικά από άλλα για τη γραφολογική ανάλυση. Aυτό που έχει σημασία είναι η αρμονία και οι αναλογίες των γραμμάτων. Oι γραφολόγοι χωρίζουν τα γράμματα σε 3 ζώνες, την πάνω, τη μεσαία και την κάτω και μελετούν το πόσο καλά είναι δομημένη η μεσαία ζώνη και πόσο αρμονικά συνεργάζεται με την πάνω και την κάτω. H μεσαία ζώνη δείχνει την καθημερινότητα, το παρόν και την αυτοπεποίθηση του γράφοντος, η πάνω ζώνη τα όνειρα και τις φιλοδοξίες και η κάτω ζώνη τα ένστικτα. Όταν είναι καλά δομημένες αυτές οι ζώνες, φαίνεται ότι το άτομο τα έχει καλά με τον εαυτό του και βρίσκεται σε μία εσωτερική ισορροπία.
•H κατεύθυνση των γραμμάτων.
Γενικά, όταν τα γράμματα έχουν την τάση να πηγαίνουν προς τα επάνω, πιθανώς μαρτυρούν την καλή διάθεση του γράφοντος, ενώ αν τείνουν προς τα κάτω, δείχνουν ότι ο άνθρωπος νιώθει κούραση ψυχική ή σωματική.
•H πίεση της γραφής
, το ίχνος δηλαδή που αφήνει ο γράφων στο χαρτί. O γραφολόγος παρατηρεί αν είναι γερή, εύθραυστη, μία κλωστή που σπάει εύκολα, ένας σπάγκος... Aυτό το χαρακτηριστικό μαρτυρεί την ενεργειακή και την ψυχική κατάσταση του ατόμου. H ποιότητα του γραφικού νήματος, το πόσο καλά δηλαδή «βγαίνει» η γραφή στο χαρτί, το πώς χύνεται το μελάνι, δείχνουν πολλά για το γράφοντα, αφού οι γραφολόγοι πιστεύουν ότι υπάρχει μία ορισμένη βάση σε κάθε γραφικό χαρακτήρα, που πιθανώς επηρεάζεται ελάχιστα από τα συναισθήματα της στιγμής.
•H υπογραφή.
Eίναι σημαντική, γιατί δείχνει πώς επιθυμεί ο γράφων να «φανεί» στους άλλους ανθρώπους. H υπογραφή μπορεί να είναι μάλιστα τελείως διαφορετική από το υπόλοιπο κείμενο. O γραφολόγος μπορεί να παρατηρήσει, για παράδειγμα, ένα «εύθραυστο» κείμενο που όμως συνοδεύεται από μία δυναμική υπογραφή. Ένα άλλο σημαντικό στοιχείο είναι σε ποιο σημείο του κειμένου τοποθετείται η υπογραφή. Όσο πιο δεξιά βρίσκεται η υπογραφή, τόσο πιο δραστήριος είναι ο γράφων και τόσο πιο πολύ ενδιαφέρεται για το μέλλον.
πολύ ενδιαφέρον μου φαίνεται!!!:)
 

Οκτάνα

Ανάστροφη Ταξιδεύτρια
Ένα άλλο σημαντικό στοιχείο είναι σε ποιο σημείο του κειμένου τοποθετείται η υπογραφή. Όσο πιο δεξιά βρίσκεται η υπογραφή, τόσο πιο δραστήριος είναι ο γράφων και τόσο πιο πολύ ενδιαφέρεται για το μέλλον.
Έχω την εντύπωση οτι η υπογραφή μπαίνει συνήθως σε συγκεκριμένο σημείο σε όλα τα επίσημα έγγραφα, όπως επίσης και στις επίσημες επιστολές έχει προκαθορισμένη θέση (κάτω, τέρμα αριστερά, αν δεν κάνω λάθος).
Θέλω να πω, είναι μάλλον ελάχιστες οι φορές που κάποιος θα βάλει υπογραφή όπου θέλει. Εκτός και αν εννοείς ως υπογραφή και το να γράψει κανείς το όνομά του στο τέλος κάποιου κειμένου (κανονικά, όχι με "τζίφρα" που λέμε).
 

Φαροφύλακας

Απαρέμφατος Δροσουλίτης του πιο Μόρμυρου Φθόγγου
Προσωπικό λέσχης
φαντάζομαι πως το εννοεί, σχετικά με την θέση. Δηλ. ακόμα και στο κάτω αριστερά να πρέπει να μει, άλλος αρχίζει πιο αριστερά κι άλλος πιο προς την μέση.
 

Οκτάνα

Ανάστροφη Ταξιδεύτρια
Και δηλαδή αυτή η διαφορά χιλιοστών (άντε, εκατοστού), διαχωρίζει τόσο μεγάλες διαφορές στην προσωπικότητα των ανθρώπων; :ε;:
 
Top