Οταν το δω θα
Επ' αυτού είχε αντιρρήσεις και ο Χορν.Αρχικά, με εντυπωσιάζει το γεγονός των δυο παραστάσεων την ίδια μέρα, πάνω σε ένα τόσο έντονο κείμενο, οπου οι συναισθηματικές εντάσεις κι εναλλαγές είναι διαρκείς και –κατά βάση- μαυρες και ψυχοφθόρες. Σκεφτομουν, μετά το τέλος, πόσο ευκολο είναι να αδειασει ο ηθοποιος, να ηρεμησει, ώστε να ξαναμπει στον ιδιο κόσμο πάλι, μια ώρα μετα;!;! Και πόσο από όλο αυτό κουβαλάει μέσα του και μετά την ολοκλήρωση της μερας; Ή, για πόσο καιρό μετά;! Και κυρίως, με ερμηνείες που, βλέπεις, είναι σχεδόν σαρωτικές.
Εγω, παντως, δεν εχω.Επ' αυτού είχε αντιρρήσεις και ο Χορν.
Πόσο μάλλον απόγευματακι-βραδακι.είναι αδύνατο για έναν ηθοποιό να αποδώσει το ίδιο καλά πρωί-απόγευμα!
Με αυτο διαφωνω. Καποιες παραστασεις αξιζει να παρουν παράταση γιατι απλώς δεν παιζονται για πολυ. Για παραδειγμα, αυτη που ξαναπαιζεται στην Αθηνα, που ανεβηκε περιπου περυσι. Κατα τη γνωμη μου, ειναι απο τις καλυτερες που ανεβηκαν, σκηνοθεσια, ερμηνειες, κειμενο, μουσικη, ατμόσφαιρα, σκηνικα σε ενα καινουριο θεατρο του οποιου η σκηνη λειτουργησε καταπληκτικα για το εργο.Επίσης ο ίδιος έλεγε πως μια θεατρική παράσταση πρέπει να έχει "χρόνο ζωής" το πολύ 1 χρόνο.
Ουκ εν τω πολλώ το ευ!Επισης, οπως πολυ σωστα ελεγε ο Ταρλοου σε μια συνέντευξη που διαβαζα προσφατα, ναι, φαινεται η Αθήνα να ξεχειλίζει απο εργα, παραστασεις κλπ, δηλαδη ακομη και θεατρα με μια σκηνη ανεβαζουν 2-3 παραστάσεις τη σεζον,
Μια απίστευτης αισθητικής παράσταση, το σκηνικό παλλαϊκό και πολύ ζεστο, κάτι οι κιτρινοι φωτισμοι, κάτι τα ζεστά χρώματα του φουαγιε, ο σκηνοθέτης εμμονικά πιστός στην εμμονική/αυτιστική/τονική γραφή του Μπερνχαρντ, τόσο πιστός που ξεχνάς ότι πρόκειται για διασκευασμένο κείμενο, εμφιλοχωρώντας ο κάθε πρωταγωνιστής στον παρελθοντικό ή παροντικο λόγο του άλλου, παρόντας είναι μοναχά ο αφηγητής, παρούσες και κάποιες από τις παραλλαγές, είτε με τον αλαζόνα, κλειδοκυμβαλιστη Γκουλντ να τις ερμηνεύει στο πιάνο είτε μέσω όλων των πρωταγωνιστών να τις σιγομουρμουρίζουν, ανυπομονούσα 2,5 μήνες να την δω και ειχα μεγάλη περιέργεια πώς θα ηταν ο ρυθμος της, πώς θα ενσωμάτωνε τον λόγο του Μπερνχαρντ, και σε όλη την παράσταση, θυμομουν την περιοδο που το διαβαζα και τις μουσικές που συνοδευαν την ανάγνωση και όλο αυτό πηρε πραγματική υπόσταση μεσω της προσποιησης, τελος πάντων, μια πολύ εντονη εμπειρίαΟταν το δω θα
αυτό ήταν που με εντυπωσίασε περισσότερο! Κατάφεραν να πάρουν την μουσικότητα που έχει η αφήγηση του Μπερνχαρντ και να την αποδώσουν άρτια - και πολύ έξυπνα- θεατρικά, μέσω των τακτικών ταυτόχρονων/συγχρονισμένων κινήσεων, του μουρμουρητού κλπ. Και οι ερμηνείες τους ήταν απολαυστικές, τα χρώματα στις φωνές τους, το ύφος τους...πώς θα ηταν ο ρυθμος της