Ενα πράγμα που έμαθα σαν φοιτήτρια ήταν το εξής : οι σύγχρονες παιδαγωγικές μέθοδοι είναι πολύ κατά του διορθώματος με κόκκινο στα τετράδια. Το κόκκινο στυλό, επειδή ακριβώς είναι έντονο, ασχημίζει τη δουλειά του παιδιού και το αποκαρδιώνει. Η συμβουλή, λοιπόν, ήταν η εξής : Διορθώνουμε με όσο το δυνατόν πιο διακριτικό τρόπο.
Αυτό το εφαρμόζω χρόνια τώρα. Διορθώνω μόνο με μολύβι και το έχω συνηθίσει τόσο πολύ που μου είναι αδύνατον να χρησιμοποιήσω κάτι άλλο. Το κόκκινο το θεωρώ εντελώς κραυγαλέο.
Έλα, όμως, που οι μαθητές έχουν αντίθετη άποψη. Συχνά παραπονιούνται :
"Μα, πώς διορθώνετε έτσι;" "Να σας δώσω κόκκινο;" "Δεν τις βλέπω τις διορθώσεις σας" και άλλα παρόμοια.
Εγώ επιμένω, όπως επιμένω και σε άλλα πράγματα (πχ όχι στην ορθογραφία) αλλά επιμένω μόνη μου. Και είναι δύσκολο.
Το είχα συζητήσει και με μια καθηγήτρια στο Πανεπιστήμιο και δεν της είχε κάνει καμιά εντύπωση. Το σχόλιό της ήταν ότι αυτός ακριβώς είναι ο τρόπος που μας αφομιώνει το σύστημα.
Αυτό το εφαρμόζω χρόνια τώρα. Διορθώνω μόνο με μολύβι και το έχω συνηθίσει τόσο πολύ που μου είναι αδύνατον να χρησιμοποιήσω κάτι άλλο. Το κόκκινο το θεωρώ εντελώς κραυγαλέο.
Έλα, όμως, που οι μαθητές έχουν αντίθετη άποψη. Συχνά παραπονιούνται :
"Μα, πώς διορθώνετε έτσι;" "Να σας δώσω κόκκινο;" "Δεν τις βλέπω τις διορθώσεις σας" και άλλα παρόμοια.
Εγώ επιμένω, όπως επιμένω και σε άλλα πράγματα (πχ όχι στην ορθογραφία) αλλά επιμένω μόνη μου. Και είναι δύσκολο.
Το είχα συζητήσει και με μια καθηγήτρια στο Πανεπιστήμιο και δεν της είχε κάνει καμιά εντύπωση. Το σχόλιό της ήταν ότι αυτός ακριβώς είναι ο τρόπος που μας αφομιώνει το σύστημα.