Εντάξει, δεν θα τσακωθούμε για το πολυτονικό.Τέλος, πάντα θεωρούσα ότι το πολυτονικό μόνο προβλήματα δημιουργούσε, δεν είχε ποτέ κάποια χρησιμότητα ούτε ξεκάθαρους κανόνες, για αυτό και πήγε στην άκρη ενώ πλέον όσοι το χρησιμοποιούν βρίσκονται ανάμεσα στα όρια γραφικότητας και λανθάνουσας γλωσσολαγνείας!
Απλά, νομίζω είναι κομματάκι υπερβολικό να απορρίπτει κανείς εκδοτικούς οίκους, άρα εκδόσεις έργων, λόγω του πολυτονικού. Η αλήθεια είναι, κατά τη γνώμη μου, ότι η χρήση μιας συγκεκριμένης ποιότητας χαρτιού, π.χ., ενωμένες σελίδες, γραμματοσειρά ή πολυτονικό, δίνει έναν χαρακτήρα σε μια έκδοση και κατ'επέκταση σε έναν εκδοτικό οίκο. Πολύ ενδεικτικό παράδειγμα, οι εκδόσεις του ΜΙΕΤ: έχουν γυαλιστό χαρτί, είναι σχεδόν πολυτελείς, χρησιμοποιούν πολυτονικό, ενωμένες σελίδες κλπ. Δίνουν μια ωραία εικόνα στη βιβλιοθήκη, κατά κάποιο τρόπο ένα "κύρος" -η συνολική εικόνα της έκδοσης (βέβαια το κύρος της βιβλιοθήκης εξαρτάται κι από τον κάτοχό της -να μην αναφερθώ σε συγκεκριμένο παράδειγμα, θα γίνω εξαιρετικά πικρόχολος). Αυτό σε κάποιους ανθρώπους χτυπάει θετικά, δίνει μια γοητεία, μια αίσθηση antiquary, ας πουμε.
Από τη στιγμή που δεν τυπώνονται έργα του Π. Σ. Εκασμένου, δεν με πολυνοιάζει ποια είναι τα κίνητρα επιλογής πολυτονικού ή τι επιδιώκει ο εκδότης με τη χρήση του. Μου αρκεί ότι βγαίνει ένα έργο που θέλω να διαβάσω.