Πρέπει να διδάσκεται το μάθημα των Θρησκευτικών στο δημόσιο σχολείο;

Πρέπει να διδάσκεται το μάθημα των θρησκευτικών στο σχολείο;


  • Total voters
    17
Status
Κλειστό για αναρτήσεις.
Φαντίνα, τις ίδιες σκέψεις έχω, πάνω κάτω, με τις δικές σου / άσχετα αν είμαι σοβαρός αμαρτωλός κι όχι νήπιο.
Αυτό που ήθελα να πω ως μπόνους στη γλυκιά Διατσέντα.
Δεν μπορώ να φανταστώ πως το αίσθημα ευθύνης και της μέγιστης ευαισθησίας να είναι προνόμιο λίγων· όλοι έχουμε ανοικτές κεραίες και μπορούμε να δούμε το θέμα όπως είναι, χωρίς κάτι σκοτεινό και υποχθόνιο.

Το αναρχικό-κρυστάλλινο πνεύμα με την πραγματικότητα έχει τόσο σχέση όσο εγώ με την Μπελούτσι. Ωραίος στα λόγια θαμπός στις πράξεις.

Σημ. Δεν ακούω ελληνική μουσική, μόνο ξένη ανεξάρτητη (αστειεύομαι ο πονηρός).
 
Αγαπω βαθια τους αμαρτωλους-ειμαι κι εγω ασε που αναλυω το γιατι σε αλλη συζητηση(το απο κατω νημα!)Αν θες το παμε και βαθυτερα-ειναι απιστευτο θεμα.

Δεν ειχα προθεση να αμφισβητησω κανεναν-απλως θελησα να μοιραστω μαζι σας τη δικη μου οπτικη κ να διασαφηνισω πως λειτουργω μεσα σε αυτην.Σεβαστες ολες οι αποψεις,αλλωστε το ζητημα ειναι απο λεπτο ως πολυ..."λιτοδιαιτο κ ...λιποσαρκο!!!!Εχει ενδιαφερον παντως!
 

Διατσέντα

Λαίδη Βιβλιοδέτρα
To Μπόνους σου δεν το πολυκατανοώ, αγαπητέ Στράτη. Αν θέλεις το κάνεις σαφέστερο.

Ως τώρα έχω ανσφερθεί σε συγκεκριμένες θέσεις που πρεσβεύω. Οι θέσεις μου δεν αποσκοπούν επ’ ουδενί να αμφισβητήσουν την ευαισθησία των άλλων. Αλοίμονο. Απλά η δική μου ευαισθησία, αν αυτό είναι το ζήτημα στην κουβέντα, είναι επικεντρωμένη εδώ, ενώ η άλλη αλλού. Αν και στη βραδυνή μου συνομιλία βρήκα κάποια σημεία συμφωνίας.

Όσον αφορά το σχόλιο περί αναρχικού-κρυστάλλινου πνεύματος και πραγματικότητας, ειλικρινά η σχέση σου με την Μπελούτσι μ’ αφήνει δυστυχώς ή ευτυχώς αδιάφορη. Επίσης θα σε στενοχωρήσω λιγουλάκι μολονότι δεν είναι της διάθεσής μου. Επ’ ουδενί θα μπω σ’ αυτό το νήμα στη λογική να υπερασπιστώ αυτό που κατηγορείς σαν εξωπραγματικό.

Ξέρεις ή αν δεν ξέρεις εύκολο είναι να το δεις. Ο Χριστιανισμός στην περίοδο της εξάπλωσής του και στην περίοδο των διωγμών, στερείτο βαριάς ιεραρχίας όπως σήμερα συμβαίνει στην σύγχρονη εκκλησία μας...Οι Χριστιανοί ήταν αδελφοί, ίσοι προς ίσους επί της ουσίας. Κι Εκείνος δεν πέρναγε λεπτό να μην υπογραμμίζει αυτό το στοιχείο της ισότητας στις σχέσεις των ανθρώπων. Να διδάξουν την αγάπη και την αδελφοσύνη τους ζήτησε. Το μετά που ακολούθησε, οι ποταμοί δηλαδή αίματος που βύθισαν πολιτισμούς ολόκληρους, για να προσαρτιστεί στην ουσία η διάδοση της διδασκαλίας Του στα συμφέροντα των κρατών-εθνών που έχουν τσακίσει τις ζωές όλων μας ως και σήμερα ακόμα, δεν ξέρω με ποιό φραγγέλιο, Εκείνος θα κατέστειλε, αν ήταν ενανθρωπισμένος όπως τότε, ανάμεσά μας...

Μου έδωσες πολιτική ταυτότητα. Να ένα σφάλμα. Αν νομίζεις πως θα υπερασπιστώ δε αυτή την ταυτότητα υποπίπτεις σε δεύτερο σφάλμα. Στη ζωή αυτή, για ορισμένους ανθρώπους, τα πράγματα δεν παίζονται στο επίπεδο μιας εκστρατείας προσηλυτισμού. Ή τουλάχιστον δεν είναι για μένα. Μ’ ενδιαφέρει διακαώς η ζωή. Η γεμάτη σφάλματα ζωή μου και η αναφορά μου στη σημασία της συνείδησης εκεί άπτεται. Αυτό που η φράση σου θέλει να πυροδοτήσει να κάνω, το έκανα στα 19 μου. Είχα τότε το μαχητικό πνεύμα του ζηλωτή, αλλά πάντα με σεβασμό κι αγάπη. Είμαι πολύ μα πολύ μεγάλη για να ονειροβατώ και να συγκρούομαι ακόμα και για όσα υιοθετώ σαν στάση ζωής. Το αφήνω σε σας τους νέους.

Δεν σε γνωρίζω δυστυχώς. Δεν με γνωρίζεις σίγουρα. Μια βιασύνη σου να με ωθήσεις σε κάτι που δεν με αφορά, μάλλον θέτει ένα χάσμα στην επικοινωνία μας. Δεν ήταν της δικής μου πρόθεσης πάντως.

Ουκ αν λάβοις καβγά παρά του μη έχοντος, Στράτη μου, χαρισματικέ, αλλά κι λιγουλάκι παρορμητικέ. Τόχω κι εγώ αυτό το κουσούρι, αλλά στις πολύ σοβαρές κουβέντες προτιμώ να το καταστέλλω με ένα σωρό ειρηνευτικούς τρόπους. Κι αυτό με τα χρόνια το συνηθίζει κανείς, όπως και την σκληρή αυτοκριτική που κάνει πριν κοιμηθεί το βράδυ, όποτε κοιμηθεί.

Τα ειλικρινά σέβη μου!
 
@Διατσέντα, μπόνους εννοούσα τα έξτρα μου λόγια / τίποτα περισσότερο.
Κατά την καταφρονεμένη μου γνώμη, προτάσεις-ερωτήματα έθεσαν αρκετά μέλη (όλα αν θυμάμαι καλά). / ο Ναπολέοντας: (πρέπει να διδάσκονται όλες οι θρησκείες / στο ίδιο βάρος), ή η Πωλίνα: (αλλαγή από την 1η σελίδα / όλα προς αλλαγή). / Ή ο αγαπητός Στοχαστικός: λάθος βάση, λάθος δεδομένα, / σωστή κατεύθυνση: θεολογία. / Ο αγαπητός Σαλβατόρ: κατάργηση / διαχωρισμός κράτους εκκλησίας. / ο αγαπητός Κόρτο: Προαιρετικά και όχι υποχρεωτική κατήχηση όπως ξέραμε (αν κατάλαβα καλά). / ο αγαπητός Φαροφύλακας: δεν έχουν θέση στο σχολείο (μια χρονιά, με συνοπτική παρουσίαση των διαφορών τους).
Αν διάβασα σωστά, συμπλέεις με τον αγαπητό Ναπολέοντα, όπως και η κοπελάρα Μαργαρίτα (και ο αγαπητός Ντοστογιέφσκι), δηλ. διδασκαλία όλων των θρησκειών, έτσι που να καλλιεργείται ο μηχανισμός τής ελεύθερης επιλογής (όχι κατάργηση μαθήματος). / Η γλυκιά Φαντίνα (ίδια γνώμη έχω κι εγώ, πάνω κάτω): Το μάθημα πρέπει να διδάσκεται (όπου υπάρχει ανάγκη αλλαγών να γίνουν / κορμός: η επίσημη θρησκεία).

Αυτά που εγώ κράτησα ως πιο συγκεκριμένα ήταν: το βασικότατο ερώτημα του αγαπητού Αντέρωτα: πρέπει να πάρουν τη μορφή λαογραφικού μαθήματος;
Αργότερα, είδα την εξίσου σωστή παρατήρηση απ' την Ίζι (γεια σου κουκλάρα φοβερή) : μέσα στα πλαίσια τού μαθήματος Ιστορίας.

Κοπελάρα γλυκιά, δεν είδα κάπου πρόβλημα πυρκαγιάς. Όλες οι απόψεις έχουν χαρακτήρα διαλόγου όχι πονηρού σκοπού. Αυτό και το νόημα της κουβέντα μας.
 
Oι πυθαγόριοι φιλόσοφοι λέγανε ''θεών τ''εικόνας έν δακτυλίοις μή φόρειν, τούτ''έστι την περί θεών δόξαν καί λόγον μή πρόχειρον μηδέ φανερόν έχειν. Δηλαδή, η θρησκεία σου ανήκει σε εσένα και στους πιστούς της. Όχι στα σχολεία μας.
 
Καλημέρα Κουμφ φου τσε.
Ωραία λόγια και φιλοσοφημένα. Έτσι είναι, μακριά η θρησκεία απ' τα σχολειά μας.
[Αν δεν κάνω λάθος, ο Πυθαγορισμός είχε αυτοπειθαρχία με ιδιαίτερο τρόπο ζωής, να μην τρως κρέας και κουκιά και διδασκαλία τής μετεμψύχωσης (μπορώ δηλ. Στην επόμενη ζωή να είμαι κάμπια ή παπαρούνα). Ασφαλώς και τα μαθηματικά.
Ο σκοπός, να μετρηθεί ακόμα και το σκοτάδι].

Θεός και αριθμοί είναι το ίδιο.
Εγώ θα ήθελα ό,τι αποφασίζουμε σαν κοινωνία, όχι σαν θρησκόληπτες υπάρξεις, ούτε σαν δυναμικές φωνές πληκτρολογίου.
 
Στις θυσίες τρώγαν κρέας (εκτός από ορισμένα σημεία). Επίσης και αυτό με τα κουκιά είναι παρερμηνευμένο (κυάμων απέχου). Για κάποιους σημαίνει αποχή από εκλογές, λόγω του ότι στη δημοκρατία εκλέγονται βλάκες και όχι σοφοί΄. Άλλοι λένε ότι εμηνεύεται ως αποχή από τα τυχερά παίγνια.
Και εγώ θα ήθελα ότι αποφασίζουμε σαν κοινωνία, δημοκρατία έχουμε, αλλά πρέπει να αποτινάξουμε τις δεισιδαιμονίες που μας διακατέχουν. Όταν στο σχολείο μου αφιερώνω 12 χρόνια στον χριστιανισμό (11 ας τα κάνω στη 2α λυκείου κάνουμε για κάποιες άλλες θρησκείες), και παραλείπονται έννοιες όπως η εξέλιξη, πιστεύω πως κάτι δεν πάει καλά. Και όταν ένας άνθρωπος μεγαλώνει σε άκρως θρησκευτικό περιβάλλον είναι δύσκολο αργότερα να το κατακρίνει.
Έχω πολλά να πω, μα δεν θέλω να κουράζω. Αγαπητέ κύριε Στράτη την καλησπέρα μου (περασμένες 12 πια) :)
 
Θα πω κι εγώ δύο λόγια, ως πολίτης και ως εκπαιδευτικός

Από τις τοποθετήσεις όλων λίγο πολύ φάνηκε πως το μέχρι τώρα μοντέλο διδασκαλίας του μαθήματος έχει αποτύχει αλλιώς δε θα το συζητούσαμε.Για να προτείνουμε ορισμένες λύσεις πρέπει καταρχήν να εξετάσουμε ως κοινωνία και κράτος ποια είναι η στάση μας απέναντι στην εκπαίδευση και στη θρησκεία π.χ. θέλουμε ένα σχολείο εθνοκεντρικό ή ένα αντίστοιχο πολυπολιτισμικό;Εννοείται πως για να πετύχει μία εκπαιδευτική πολιτική πρέπει να υπάρχει άποψη ευρείας συναίνεσης στην κοινωνία προς μία κατεύθυνση,κάτι που κατά τη γνώμη μου δεν υφίσταται.Το κυρίαρχο στοιχείο είναι η αδιαφορία της εκπαιδευτικής κοινότητας(δάσκαλοι,γονείς,υπουργείο).

Στη δημοσκόπηση η προσωπική μου άποψη είναι "προαιρετικά" ψήφισα όμως "δεν ξέρω",παρακάτω εξηγώ γιατί

Η απόφαση για τη διδασκαλία του μαθήματος δεν περνάει ούτε από τους εκπαιδευτικούς ούτε από το υπουργείο Παιδείας,αλλά από το υπουργείο Εξωτερικών και την εκάστοτε κυβέρνηση.Η θρησκεία είναι πολιτικό όπλο και χρησιμοποιείται αναλόγως.Παράδειγμα:η Τουρκία έχει αναλάβει τα τελευταία χρόνια την προώθηση διδασκαλίας της ισλαμικής θρησκείας (εκ μέρους και των υπολοίπων μουσουλμάνων που ζουν στην Ελλάδα) στα ειδικά ιερατικά σχολεία που ανθίζουν στη Θράκη.Στόχος είναι να βαθμολογούνται εκεί κι ο βαθμός να μετράει κανονικά στο ελληνικό απολυτήριο.Μπορεί κάποια στιγμή να το πετύχουν αυτό(στα πλαίσια κάποιου ανταλλάγματος).Άρα η όποια αλλαγή στο μάθημα των Θρησκευτικών δε θα ανταποκρίνεται στις μαθητικές ανάγκες ούτε στις εκπαιδευτικές θεωρίες,αλλά θα υπακούει σε πολιτικές σκοπιμότητες.

Κάτι ακόμη πολύ βασικό είναι να κοιτάξουμε την "γραμμή" της Ε.Ε. στο θέμα της αντίστοιχης διδασκαλίας,γιατί πραγματικά δεν γνωρίζω τους πιθανούς περιορισμούς των κρατών.Μπορεί να έχουμε περιθώρια ελιγμών που δεν τα εξαντλήσαμε,σε κάθε περίπτωση όμως η συζήτηση δεν γίνεται να ξεφεύγει από τα όρια που μας έχουν προκαθορίσει.Εκτός αν φύγουμε από την Ε.Ε.,αυτό ωστόσο είναι άλλη κουβέντα...
 
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Συμφωνω με αυτην την οξυδερκη τοποθετηση που φανερωνει εντονο πολιτικο κριτηριο κ φωτιζει μια αλλη πτυχη της αληθειας πολυ βαθυτερη και συγχαιρω το συμφορουμιτη Μπου Ραντλι για το θαρρος του να την αναρτησει...ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΣΙΜΟ να ακουγονται τετοιες αποψεις,επιτελους.
Συζητησαμε μαλλον υπο το πρισμα της κοινωνικης η μη συναινεσης κ συνοχης που οπως σημειωνει ο συμφορουμιτης,δεν υφισταται-αλλα δε βλεπουμε καποιες πολιτικες μεθοδευσεις που εξυφαινονται πισω απο την πλατη μας..

Η απόφαση για τη διδασκαλία του μαθήματος δεν περνάει ούτε από τους εκπαιδευτικούς ούτε από το υπουργείο Παιδείας,αλλά από το υπουργείο Εξωτερικών και την εκάστοτε κυβέρνηση.Η θρησκεία είναι πολιτικό όπλο και χρησιμοποιείται αναλόγως.Παράδειγμα:η Τουρκία έχει αναλάβει τα τελευταία χρόνια την προώθηση διδασκαλίας της ισλαμικής θρησκείας (εκ μέρους και των υπολοίπων μουσουλμάνων που ζουν στην Ελλάδα) στα ειδικά ιερατικά σχολεία που ανθίζουν στη Θράκη.Στόχος είναι να βαθμολογούνται εκεί κι ο βαθμός να μετράει κανονικά στο ελληνικό απολυτήριο.Μπορεί κάποια στιγμή να το πετύχουν αυτό(στα πλαίσια κάποιου ανταλλάγματος).Άρα η όποια αλλαγή στο μάθημα των Θρησκευτικών δε θα ανταποκρίνεται στις μαθητικές ανάγκες ούτε στις εκπαιδευτικές θεωρίες,αλλά θα υπακούει σε πολιτικές σκοπιμότητες.
Με τρομαζει η πτυχη που φωτιζει με την αποψη του ,διοτι φοβαμαι πως αυτο το βρομικο πολιτικο παιχνιδι ,με οχημα τη θρησκεια,θα επιφερει μονο απωλειες για την Ελλαδα-πολιτικες,πολιτισμικες εως και εδαφικες και κανενα "ανταλλαγμα",αφου δεν υπαρχουν πολιτικοι με ηθος και θεληση και πυγμη να διαπραγματευτουν.Δεν υπαρχουν προσωπικοτητες..Δεν υπαρχει ηθικη η αγαπη για την Ελλαδα...
Οσο για τη Θρακη...Αρκει να ψαξετε κ να δειτε πως στις εθνικες εορτες κ προσφατως το Δεκαπενταυγουστο,ο σημαιοστολισμος στη Θρακη ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ με μικρες γαλανολευκες σημαιουλες με το σταυρο επανω,αλλα με σημαιακια που τα κοσμει απλως μια λευκη κ μια γαλαζια λωριδα.Τυχαιαιαιοοοο!!!!??
Ας αρχισουμε να βλεπουμε ολοκληρη την εικονα.
 

Διατσέντα

Λαίδη Βιβλιοδέτρα
Καλησπέρα και καλημέρα για όποιον το διαβάσει πρωΐ. Η Θράκη. Η Μακεδονία. Τα Σκόπια. Οι Βούλγαροι. Οι Αλβανοί. Οι Τούρκοι. Η οικονομική κατάρρευση (που δεν είναι και αυτό που μας έχουν σερβίρει ως αποδεικνύεται καθώς ο χρόνος περνάει) στο τέλος όλων η πολιτική με το μαχαίρι στο λαιμό μου, στο λαιμό όλων μας, ακόμα και των μικρών παιδιών.

Φίλοι που επισείετε τους κινδύνους, προσωπικά δεν πείθομαι. Κρατώ τεράστιες επιφυλάξεις για όλα. Και ξέρετε γιατί; Γιατί μέχρι στιγμής το μόνο που έχω προσλάβει σαν πολίτης είναι μια στροφή εις βάρος μου κι όχι εις βάρος όλων αυτών των κατά καιρούς “κινδύνων".

Αν το παιδί, ο πολίτης του μέλλοντος “κατευθύνεται” από νωρίς, διασφαλίζεται έτσι η καθηλωμένη του συνείδηση; Να είστε σίγουροι πως όχι. Ανατριχιάζω με τις επιχειρηματολογίες αυτές. Τέτοιες επιχειρηματολογίες φίμωσαν πολιτικές πραγματικής προόδου όσο θυμάμαι τον εαυτό μου. Αριθμώ αισίως εξήντα ένα χρόνια ζωής. Μικρό παιδί ζούσα τον από Βορρά κίνδυνο, έβλεπα στη γειτονιά μου οικογένειες να σπαράσσονται από τους απόηχους του εμφύλιου με πράξεις τραγικής καταστολής των “νικημένων”. Έφηβη έζησα την τραγωδία και το πισωγύρισμα της δικτατορίας. Μετά τους τραγέλαφους της μεταπολίτευσης. Είδα ό,τι εκτιμούσα και πίστευα να καταρρέει σαν πυραμίδα τραπουλόχαρτων εν μιά νυκτί. Ψύχραιμα και με όσες δυνάμεις έχω. Προσπαθώ να κρατήσω τη συνείδησή μου όρθια. Τεράστιο θέατρο. Δεν θυμάμαι ούτε μια στιγμή χωρίς απειλές και διλήμματα. Τυχαίο πως αυτές οι απειλές και τα διλήμματα πήγαιναν παρέα με πολιτικές που υποδούλωναν το μέλλον μας; Δεν νομίζω. (αλήθεια έχει γούστο αυτό το παιχνίδι με το σλόγκαν της διαφήμισης “τυχαίο-δεν νομίζω”)

Έχουμε όλοι ευθύνη. Σ’ όποια κοσμοθεωρία κι αν πιστεύουμε. Σοβαρή ευθύνη.

Να γίνει λοιπόν και η Ελλάδα μέρος αυτού του ηλίθιου τοπίου που περιγράφεται πιο πάνω, στις τουρκικές ή κι εγώ δεν ξέρω ποιού άλλου τις στενόμυαλες ίντριγγες εγκλωβισμένη. Να τους μιμηθούμε λοιπόν τους γύρω μας. Σαν κομπλεξικοί ζηλιάρηδες. Χώρα μουλάδων δηλαδή ή χώρα ελεύθερα σκεπτόμενων και χώρα ανεξάρτητων, που θα είναι σε θέση να αντισταθούν συνειδητά σε ό,τι τους υποδουλώνει και τους καταστρέφει σαν οντότητες;

Το 1960 έχει παρέλθει προ πολλού φίλοι. Κάποιοι επιχειρούν να μας γυρίσουν εκεί. Εγώ ήμουν νια και γέρασα. Αυτοί οι νέοι-γέροι σήμερα καθηλώνουν ακόμα με τις ύπουλα γέρικες φιλολογίες τους έναν λαό ολόκληρο ξανά και ξανά. Η γενιά μου είναι μια γενιά που δέχτηκε όλα αυτά τα τσουνάμια.

Είμαστε στο 2014. Η πρότασή μου είναι και καθόλου από πολιτικάντικη οπτική, να διοχετεύσετε την υπέροχη οξυδέρκειά σας στην υπηρεσία των παιδιών μια κι αυτό είναι το θέμα μας εδώ. Μην κάνετε τα παιδιά υπόδουλα των μικροπολιτικών συμφερόντων κι εγώ δεν ξέρω ποιού.

Ας αρχίσουμε κάποτε να εξυγιαίνουμε τον κοινωνικό ιστό, ξεκινώντας απ’ τα ίδια μας τα κατώφλια.
 
Δεν έχω διαβάσει κανένα προηγούμενο ποστ, οπότε δεν γνωρίζω τι έχετε γράψει. Για εμένα, it depends. Το συγκεκριμένο βιβλίο που έκανα εγώ, το 2010, ήταν μια χαρά. Τι θέλω να πω. Δεν περιέχει ούτε Ορθόδοξα μηνύματα ούτε προσπαθούσε να παραπλανήσει τον αναγνώστη στη Χριστιανική θρησκεία. Μάλιστα, περιέχει και άλλες θρησκείες, όπως και αιρέσεις (Σατανισμός). Όμως, πρέπει και καλά κάνουν και είναι προαιρετικά. Η θρησκεία είναι ένα φοβερά αμφιλεγόμενα ζήτημα και αποτελεί καθαρά προσωπική υπόθεση. Τώρα, από φιλολογική-ιστορική άποψη είναι φοβερό μάθημα η θρησκεία, το πρόβλημα παρουσιάζεται όταν ο τάδε καθηγητής προσπαθεί να περάσει μέσα από το συγκεκριμένο μάθημα τις δικές του απόψεις, όντας φυσικά κάθετος σε αυτές. Αυτή είναι η άποψή μου. Από ιστορικής άποψης must από προσηλυτιστικής unmust.

Να συμπληρώσω: πως η θρησκείας έχω την αίσθηση πως αν πρέπει να προωθηθεί από κάπου είναι από το σπίτι του κάθε παιδιού και το από το ίδιο καθεαυτό.

Επεξεργασία 2: Το γεγονός ότι σιγά, σιγά στην Ελλάδα θα πιστεύουν γενικά σε κάποια θρησκεία το 70-50% των πολιτών της Ελλάδας (είτε Έλληνες είτε αλλοδαποί) αντί του φημολογούμενου 95% (επιτρέψτε μου να το αμφισβητήσω αυτό) που είναι σήμερα, σε λίγα χρόνια, όπως συμβαίνει σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες όπως η Ολλανδία, η Αγγλία, η Γερμανία, η Γαλλία, δεν ξέρω αν θα πρέπει να μας ανησυχήσει ή όχι, ή θα πρέπει απλά να το χαρακτηρίσουμε ως την λογική εξέλιξη μιας κοινωνίας, αναφορικά με τα ποσοστά των θρησκευόμενων της.

Φυσικά, αυτό το γεγονός με λυπεί βαθύτατα.
 
Last edited:
@Κουμ φου τσε καλημέρα. Δεν κουράζεις και βάζω στοίχημα το μισό μου βασίλειο.
Ελπίζω να σε διαβάσω εδώ ή όπου αλλού εσύ θελήσεις· αναφέρεις πράγματα από ένα σπουδαίο θέμα, που προσωπικά ξέρω ελάχιστα (τίποτα δηλαδή...), όποτε βρεις χρόνο και διάθεση θα έχεις φανατικό αναγνώστη και το λέω σοβαρά.

@Μπου Ραντλι καλημέρα.
Πανέξυπνη παρατήρηση, δεν το σκέφτηκα καθόλου το θέμα (έψαχνα ιντερνετικά να δω το θέμα και απελπίστηκα / δεν ξέρω τι ισχύει, δεν μπόρεσα να βρω κάτι). Εσύ, σαν εκπαιδευτικός, το έπιασες άμεσα το θέμα, κι έχεις δίκιο σε όλα. Έβαλες πολλά υποθέματα, από την εκπαιδευτική αδιαφορία μέχρι τα πολιτικά παιχνίδια, καθώς και τη στάση μας σαν πολίτες.
Όλα αυτά αξίζουν και σαν ξεχωριστό νήμα, θα τολμήσω να πω τα ίδια με παραπάνω: πρέπει να ακούγονται τέτοιες φωνές, εσύ και ως δάσκαλος.
 
Οσο για τη Θρακη...Αρκει να ψαξετε κ να δειτε πως στις εθνικες εορτες κ προσφατως το Δεκαπενταυγουστο,ο σημαιοστολισμος στη Θρακη ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ με μικρες γαλανολευκες σημαιουλες με το σταυρο επανω,αλλα με σημαιακια που τα κοσμει απλως μια λευκη κ μια γαλαζια λωριδα.Τυχαιαιαιοοοο!!!!??
Ας αρχισουμε να βλεπουμε ολοκληρη την εικονα.[/COLOR]
Και τι πειράζει; Αφού είναι Μουσουλμάνοι οι άνθρωποι, γιατι να έχουν ένα χριστιανικό σύμβολο; Μήπως οι μη χριστιανοί δέν είναι Έλληνες; Και άμα Έλληνες είναι μόνο οι χριστιανοί, τότε ο Πλάτων και ο Μέγας Αλέξανδρος δέν είναι Έλληνες;
 
Και τι πειράζει; Αφού είναι Μουσουλμάνοι οι άνθρωποι, γιατι να έχουν ένα χριστιανικό σύμβολο; Μήπως οι μη χριστιανοί δέν είναι Έλληνες; Και άμα Έλληνες είναι μόνο οι χριστιανοί, τότε ο Πλάτων και ο Μέγας Αλέξανδρος δέν είναι Έλληνες;
Απο οσο θυμαμαι ζουμε στην Ελλαδα.
Απο οσο ξερω η σημαια του ελληνικου κρατους ειναι το γαλανολευκο υφασμα με το σταυρο στην ακρη και τις εννεα γραμμουλες
σε εναλλαγη ασπρου-μπλε (συμβολιζουν τις 9 συλλαβες της φρασης ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ Η ΘΑΝΑΤΟΣ)
.Επισης η εναλλακτικη μορφη της σημαιας ειναι ο σταυρος σε χρωμα λευκο κ φοντο μπλε.

Αν δε με απατουν οι γεωγραφικες μου γνωσεις η Δυτικη Θρακη ανηκει στο ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ.
Απο οσο γνωριζω ενα κρατος διατηρει παντου την ιδια σημαια-δεν την παραλλασσει με βαση τις μειονοτητες και τις κατα τοπους προτιμησεις σα να ειναι κατα τοπους καιρικο φαινομενο...
Αυτη ειναι η σημαια ,αυτο ειναι το κρατος,σε οποιον δεν αρεσει φευγει.
Δηλαδη στην Τουρκια αν υπαρχει ελληνικη συνοικια ,σε εθνικη τους εορτη πρεπει να αφαιρεσουν την ημισεληνο???Αλλα ξεχασα,αυτοι ζητημα αν αφησαν καμια διακοσαρια Ελληνες ζωντανους κι ακμαιους εν τελει στην Κωνσταντινουπολη -κι αυτους μες στην ανασφαλεια,τις φορολογικες δυσχερειες-τα ξερω απο πρωτο χερι-...δεν ειναι σαν εμας τους "κακους Ελληνες"...
Ναπολεων ειναι σαφες οτι πολιτικα δε συναντιομαστε με κανεναν τροπο κ σε κανενα απολυτως σημειο.
Θεωρω οτι η λογικη που εκφραζεις συναδει με συγκεκριμενο ρευμα σκεψης, το οποιο βλεπω να ακολουθει μια επικινδυνη ταση
να θετει τα αυτονοητα εκ του πονηρου σε αμφισβητηση- εις βαρος της χωρας μας....
 
Last edited:

Φαροφύλακας

Απαρέμφατος Δροσουλίτης του πιο Μόρμυρου Φθόγγου
Προσωπικό λέσχης
Προσωπικά, δεν βρίσκω επικίνδυνη την λογική του Ναπολέοντα. Οι Έλληνες δεν είμαστε εξορισμού χριστιανοί (ευτυχώς). Υπάρχει ακόμα καί η ελευθερία της σκέψης καί η ελευθερία της επιλογής.

Και πράγματι, ο Ελληνισμός έζησε τις μεγαλύτερες στιγμές του προχριστιανικά.

(φιλικά.. μην μαλώσουμε.. την άποψή μου λέω.. :) )
 
Γιατι να μαλωσουμε??Καταρχην μην το προσωποποιεις.Εγω δε μιλαω προσωπικα για το συμφορουμιτη .Η λογικη στο ποστ του Ναπολεοντα δεν ειναι προσωπικη του ,την εχω συναντησει ευρεως σε παρα πολλους κυκλους και προσωπικα την απορριπτω.
Αλλα δε στεκεσαι σε αυτο που ειπα.Δε μιλαω για τη θρησκεια καθεαυτη εδω...
Ανεξιθρησκεια εχουμε.Και δε θα διαφωνησω γαι το προχριστιανικο μεγαλειο του ελληνισμου -το εχω εξαρει πολλες φορες και θεωρω οτι η λαμψη του ελληνισμου
δυστυχως εσβησε μετα την επελαση των Ρωμαιων.Συνεχισε να φωτοβολει με επι μερους λαμπρες προσωπικοτητες του -και δειγματα ανδρειας ανα την ιστορια
,αλλα οχι μαζικα ως εθνος-υποδειγμα για τον κοσμο.Ενιοτε γινομαδστε κ παραδειγμα αυτολαταστροφης κ αυτουπονομευσης -προς πληρη αποφυγη δηλαδη!!
Απλα θα προτιμουσα να εστιαζες στη λογικη της αναρτησης μου.Την εξηγησα νομιζω με απολυτη σαφηνεια.
Η σημαια μας ειναι αυτη η συγκεκριμενη κ δεν μπορει να αλλαζει κατα τοπους για τα καπριτσια του καθενος.
Αν θελουμε να μιλαμε για ενα σοβαρο κυριαρχο κρατος που ξερει να θετει τα ορια του και να εξασφαλιζει ενα υγιες και συγκεκριμενο πλαισιο στους πολιτες του,που θα μαθουν κι αυτοι να το σεβονται κ να νιωθουν ασφαλεις σε αυτο.Αλλιως μιλαμε για ξεφραγο αμπελι,μια ζουγκλα,ενα χαος-οπως και τεινει να γινει..Ο αυτοσεβασμος και τα ορια ειναι το κλειδι για επιτυχημενες σχεσεις -και διαπροσωπικα και διακρατικα.. .
 
Last edited:
Status
Κλειστό για αναρτήσεις.
Top