Απαντώ ανάποδα. Η αλήθεια είναι, για τον Lynch, πως πρώτη του ταινία που είδα ήταν το Mullholand Dr, όπου και την βρήκα όπως το λες ιδιοφυή, μετά μπήκα στα όνειρα του Lynch με το Eraserhead και το Elephant Man έδεσε την τριάδα με τις καταπληκτικές του ταινίες, τις καλύτερες είναι η αλήθεια. Ευτυχώς ή δυστηχώς τις είδα πριν τις υπόλοιπες, οι οποίες και δεν με ενθουσίασαν, συμπεριλαμβανομένου του Twin Peaks (αν και για TV Series του 1990 ήταν ο προάγγελος των μισών και παραπάνω που ήρθαν μετά), αλλά νομίζω είναι λογικό να 'ναι αγαπημένος αν δεις αυτή την τριάδα πρώτα.
Ο Cronenberg με το Videodrome άνοιξε τον δρόμο για το underground - independent, το ότι πάτωσε και στα ταμεία και δεν αναγνωρίστηκε, σχεδόν πουθενά, το έκανε και λίγο πιο underground, και την εξέλιξη του splatter στην ποπ κουλτούρα του αμερικάνικου κινηματογράφου. Στην ουσία ήταν το "μαξιλαράκι" για την απογείωση αυτού του είδους, μια δεκαετία αργότερα, με τα Sex,Lies, and Videotape του Soderbergh και Pulp Fiction του Tarantino. Κινηματογραφικά, συμφωνώ, είναι εκ διαμέτρου αντίθετοι μεταξύ τους.
Υ.Γ: Να το δεις! :D Είμαι σίγουρος πως θα καταλάβεις γιατί ο Tarkovsky πήρε το προσωνύμιο ποιητής του κινηματογράφου.