Κοίτα λοιπόν που από την Λέσχη μας ξεκίνησε ένας τυφώνας, ένας νέος αστικός μύθος που έχει κατακλύσει το διαδίκτυο και ζει πια ανεξέλεγκτος την ζωή του!
Εδώ και λίγον καιρό λοιπόν κυκλοφορεί μέσω αλυσιδωτών μηνυμάτων ηλ. ταχυδρομείου και μεταδίδεται από ιστολόγιο σε ιστολόγιο και από εκεί σε φόρουμ, ένα ψευδεπίγραφο άρθρο του Μπαμπινιώτη που "δικαιώνει" τους Θεσσαλονικείς για την χρήση του γλωσσικού τύπου "με λες".
Το συγκεκριμένο κείμενο όμως δεν ανήκει στον Μπαμπινιώτη και μήτε έχει δημοσιευτεί σε έντυπη μορφή στο Βήμα ή αλλού. Πρωτοδημοσιεύτηκε εδώ στην Λέσχη και είναι το κείμενο που έγραψα εγώ απαντώντας στην Λορένα όπου στο τέλος έχει προστεθεί και μια παράγραφος από την επόμενη ανάρτηση του Γλωσσολάγνου.
Καθώς φαίνεται λοιπόν, κάποιος αντέγραψε τα κείμενα μας, τα πέρασε από τον κοπτοράπτη, τα συγκόλλησε σε ένα ενιαίο, πρόσθεσε στο τέλος την υπογραφή τού Μπαμπινιώτη ώστε να ενισχύσει την συγκεκριμένη άποψη, που προφανώς συμμεριζόταν, και έπειτα το έστειλε ή το ανάρτησε κάπου κι από εκεί αυτό θέριεψε κι έγινε ένα απίστευτο τέρας! Η σχετική ομάδα στο facebook, για παράδειγμα, αριθμεί αυτή την στιγμή περισσότερα από 12.000 μέλη που συνεχώς αυξάνονται μ’ έναν ταχύτατο ρυθμό και αυτό με κάνει να πιστεύω πως οι αναγνώστες τού συγκεκριμένου μηνύματος γενικά πρέπει να έχουν φτάσει σε ένα απίστευτο νούμερο, ενδεχομένως πάνω από 100.000 αν όχι και πολύ παραπάνω!
Η γνωστή ιστορία εν ολίγοις έχει ως εξής:
Πρώτη φορά κοιτάζω από τόσο κοντά, πραγματικά αυτόπτης μάρτυρας, την γέννηση και το θέριεμα ενός αστικού μύθου.
Θα εκτιμήσω πολύ εάν ο δημιουργός του θρύλου επικοινωνήσει μαζί μου, έστω και ανώνυμα, για να μου δώσει πληροφορίες!
Προς το παρόν.. συνεχίζουμε να κοιτάμε το θέαμα! Και παράλληλα συνεχίζω εδώ κι εκεί την ενημέρωση.
Εδώ και λίγον καιρό λοιπόν κυκλοφορεί μέσω αλυσιδωτών μηνυμάτων ηλ. ταχυδρομείου και μεταδίδεται από ιστολόγιο σε ιστολόγιο και από εκεί σε φόρουμ, ένα ψευδεπίγραφο άρθρο του Μπαμπινιώτη που "δικαιώνει" τους Θεσσαλονικείς για την χρήση του γλωσσικού τύπου "με λες".
Το συγκεκριμένο κείμενο όμως δεν ανήκει στον Μπαμπινιώτη και μήτε έχει δημοσιευτεί σε έντυπη μορφή στο Βήμα ή αλλού. Πρωτοδημοσιεύτηκε εδώ στην Λέσχη και είναι το κείμενο που έγραψα εγώ απαντώντας στην Λορένα όπου στο τέλος έχει προστεθεί και μια παράγραφος από την επόμενη ανάρτηση του Γλωσσολάγνου.
Καθώς φαίνεται λοιπόν, κάποιος αντέγραψε τα κείμενα μας, τα πέρασε από τον κοπτοράπτη, τα συγκόλλησε σε ένα ενιαίο, πρόσθεσε στο τέλος την υπογραφή τού Μπαμπινιώτη ώστε να ενισχύσει την συγκεκριμένη άποψη, που προφανώς συμμεριζόταν, και έπειτα το έστειλε ή το ανάρτησε κάπου κι από εκεί αυτό θέριεψε κι έγινε ένα απίστευτο τέρας! Η σχετική ομάδα στο facebook, για παράδειγμα, αριθμεί αυτή την στιγμή περισσότερα από 12.000 μέλη που συνεχώς αυξάνονται μ’ έναν ταχύτατο ρυθμό και αυτό με κάνει να πιστεύω πως οι αναγνώστες τού συγκεκριμένου μηνύματος γενικά πρέπει να έχουν φτάσει σε ένα απίστευτο νούμερο, ενδεχομένως πάνω από 100.000 αν όχι και πολύ παραπάνω!
Η γνωστή ιστορία εν ολίγοις έχει ως εξής:
- Στις 30 Οκτωβρίου 2008 η Λορένα ξεκινά νέο νημάτιο εδώ στην Λέσχη όπου ρωτάει για τον τύπο "τον είπα"
- Την ίδια ημέρα τής απαντώ με το επίμαχο κείμενο και μερικά λεπτά αργότερα συμπληρώνει κι ο Γλωσσολάγνος
- Κάποια στιγμή μέσα στο 2009, το πιο πιθανό μέσ’ στον Φεβρουάριο, αρχίζει ν’ ανακυκλώνεται ένα μήνυμα που αποτελεί πιστή αντιγραφή (έχει διατηρηθεί μέχρι κι η μορφοποίηση: μπλε γράμματα, υπογράμμιση) του δικού μου κειμένου μαζί με μια παράγραφο τού Γλωσσολάγνου και φέρει την υπογραφή τού Μπαμπινιώτη
- Η πρώτη γνωστή ανάρτηση σε ιστολόγιο είναι αυτή στο http://indictos.wordpress.com/ και έχει ημερομηνία 20 Φεβρουαρίου. Άγνωστο αν ήδη κυκλοφορούσε μέσω αλυσιδωτών ηλεμηνυμάτων. Από εκεί φαίνεται πως μεταδίδεται και σε άλλα ιστολόγια αν και κάποιο το έχει αντιγράψει απευθείας από το ηλεμήνυμα, πράγμα που φαίνεται από τα > που έχει διατηρήσει.
- Στις 9 Μαρτίου το ηλεμήνυμα καταφθάνει και στην Ωκεανίδα που με ενημερώνει.
- Την ίδια ημέρα αναρτάται σχετικό κείμενο στο ιστολόγιου τού Σαραντάκου με τίτλο "Με λες ή μου λες; Το ανύπαρκτο άρθρο Μπαμπινιώτη" όπου γίνεται μια προσπάθεια να αντιμετωπιστεί ο μύθος.
- Την ίδια ημέρα αναρτώ μερικές απαντήσεις σε ορισμένα ιστολόγια όπου με ένα πολύ σύντομο κείμενο εξηγώ την παρανόηση, και παράλληλα συμμετέχω στην συζήτηση στον Σαραντάκο ενημερώνοντας πώς έχουν τα πράγματα.
Πρώτη φορά κοιτάζω από τόσο κοντά, πραγματικά αυτόπτης μάρτυρας, την γέννηση και το θέριεμα ενός αστικού μύθου.
Θα εκτιμήσω πολύ εάν ο δημιουργός του θρύλου επικοινωνήσει μαζί μου, έστω και ανώνυμα, για να μου δώσει πληροφορίες!
Προς το παρόν.. συνεχίζουμε να κοιτάμε το θέαμα! Και παράλληλα συνεχίζω εδώ κι εκεί την ενημέρωση.