Ο τίτλος μαζι με το εξώφυλλο αποτελούν τη βιτρίνα του βιβλίου.
Και επειδή το βιβλίο αποτελεί προϊόν προς πώληση, "οφείλει" να είναι όσο πιο ελκυστικό γίνεται, για να "φύγει" από το ράφι.
Προσωπικά είμαι οπτικός τύπος και για μένα το εξώφυλλο παίζει ρόλο ισως παραπάνω και από τον τίτλο.
Μερικά βιβλία για παράδειγμα μπορεί να μην τα αγγίξω καν, αν το εξώφυλλό τους μού θυμίζει αντίστοιχα βιβλία του συρμού, που βγαίνουν με τη σέσουλα.
Ενώ αν με εντυπωσιάσει το εξώφυλλο, οι πιθανότητες να το πιάσω στα χέρια μου και να το περιεργαστώ, αυξάνονται κατα πολύ.
Επειδή αντιλαμβάνομαι πως ο τρόπος, που λειτουργώ, είναι σχεδόν άδικος και ισως μου στερει αναγνωστικές χαρές , πλέον όταν βρίσκομαι σε βιβλιοπωλείο, σχεδόν σε κάθε βιβλίο, που θα πάρει το μάτι μου, είτε μου αρέσει ο τίτλος και το εξώφυλλο, είτε όχι, γυρνάω και διαβάζω το οπισθόφυλλο και αν με κεντρίσει, συνεχίζω με τις κριτικές και ενίοτε με την σελίδα 69.
Χρονοβόρο, αλλά νομίζω ειναι ο πιο έντιμος και ευγενικός τρόπος να αντιμετωπίσω ενα αγνωστο βιβλίο.