"Η Ιστορία της Φιλοσοφίας" του Ουμπέρτο Έκο στο "Βήμα της Κυριακής"

Πολύ εντυπωσιακή προσφορά !!! Το "Βήμα" προσφέρει για 8 Κυριακές (αρχής γενομένης από τις 28 Ιανουαρίου) τους τόμους της "Ιστορίας της Φιλοσοφίας" του Ουμπέρτο Έκο. Η έκδοση είναι σκληρόδετη και αξίζει της προσοχής μας !!!



http://www.tovima.gr/culture/article/?aid=935306



 
Last edited by a moderator:
Αυτό φαινεται να αξίζει τον κόπο, Μπου. Θα τσεκάρω αυριο τον πρώτο τόμο.
 
Δεν ειναι ό,τι καλυτερο, αλλά δεν είναι και ό,τι χειροτερο. Για τα λεφτα του, ειναι αξιοπρεπέστατο.
 
Συμφωνώ. Για τα 4 ευρώ (.25) που κόστισε ήταν μια χαρά. Θα αγοράσω και τους υπόλοιπους.
 
Το τίμησα και αυτό @Μπου Ραντλι :)

Η Αλήθεια είναι οτι δεν έχω ακουμπήσει την φιλοσοφία καθόλου... οπότε σε αντίθεση με την Έλλη για μένα που είμαι άσχετη είναι οτι πρέπει...

Θα δούμε αν θα με ελκύσει... θα δείξει!
 
@ Βασίλισσα :μπράβο:

Επειδή δεν είσαι εξοικειωμένη και μπορεί να σου φανούν λίγο "κινέζικα", μπορείς πρώτα να διαβάσεις το παρακάτω βιβλιαράκι που θα σου προτείνω για κάποιες βασικές γνώσεις της κατηγορίας αυτής. Είναι το "Μικρή Ιστορία της Φιλοσοφίας" του Νάιτζελ Γουώρμπάρτον , εκδόσεις "Πατάκης"(υπάρχει και παρουσίαση στη Λέσχη).



 
@Μπου Ραντλι

Σε ευχαριστώ πολύ!! Καταχωρήθηκε στην λίστα μου :)

Θα ψάξω το φόρουμ και θα βρώ την παρουσίαση να πάρω μια γεύση.
 
Εκτάκτως, λόγω του τριημέρου της Καθαρής Δευτέρας, θα κυκλοφορήσει το "Βήμα" Σάββατο 17 Φεβρουαρίου με τον 4ο τόμο : "Από το Μακιαβέλι στον Κοπέρνικο και στη Γέννηση του Νεώτερου Κόσμου"...


http://www.imommy.gr/news/article/10479/ayto-to-sabbato-me-to-to-bhma-ths-kyriakhs-o-tetartos-tomos-ths-istorias-ths-filosofias-toy-oymperto-eko-kai-to-periodiko-geysignwsths/



 
Σήμερα εκτός απο τον 6ο τόμο εδώσαν δώρο και ένα μικρό βιβλιαράκι του Φροϋντ "Αναστολή, σύμπτωμα και άγχος¨.
 
Τελικα πόσοι τόμοι ειναι; Χθες κυκλοφορησε και ένατος, πραγμα που εκ παραδρομης πηρα ειδηση.:ε;: